Theo: Eine Konversation mit der Ehrlichkeit
Simi is sexually insecure and inexperienced. He gets some advice from his friends, but his first sexual encounter turns into a nightmare. A social media backlash follows, which leads him all the way to court. He doesn’t want to admit what he has done and has to learn that only yes really means yes.