Three Nights Until Tomorrow
White sand, turquoise blue water. For decades, a chemical plant discharged its wastewater into the sea, transforming the beach into a white paradise. In the same place, a voice collects memories and records them on postcards. As the shadow of the factory grows longer and longer, she questions the linearity of her own horizon and realizes that her image of paradise is contaminated. A whale becomes stranded.