Tim & Maxime
Tim and Maxime live in boarding school. Their life goals, becoming professional goalies. In this challenge they have taken on themselves, they share everything: room, breakfast, tooth brushing, football team, training and cages… This proximity conducive to creating a certain competitiveness will be tenderly surprising and touching when one breaks the shell that protects their privacy.