Trazos de una canción
Mexican mariachi Arturo performs with his children and grandchildren in the Ensemble Huayapan. Each member found a personal path toward music. Through drawings, recordings, music, and sounds, the film explores how knowledge and tradition are passed from generation to generation, and how imitation and reinterpretation of the past can sometimes intertwine.