Tschugger – Staffel 2
In the second season of Tschugger, Bax is lonelier than ever. With obsessive investigations he has turned everyone against him. Pirmin is no longer at his side and the trainee Smetterling is seriously injured in hospital. Federal police officer Annette pursues a hot lead, but as a non-Valais citizen she has difficulties. Bax believes he is on the trail of a huge conspiracy, but time is running out. Can he save the Valais from disaster?