Turbo-Net
In the aftermath of their patriarch's sudden demise, a multi-generational Macedonian family grapples with shadows of uncertainty, burdened by an outdated cybercafé and a house desperately in need of renovation. The family's dysfunction and struggle to cope with intergenerational gaps is laid bare when they receive a tempting offer promising comfort and a fresh start, but compromising their unity and peace. As tensions escalate, a critical decision looms, forcing the family to face the inevitable question: Who will make the ultimate sacrifice?