Two Point Five Stars
Robin sits at the reception desk of a hostel, as she does every day. She plays online chess to the monotonous melody of the lobby music. However, the pleasure of playing chess doesn't last long. Various guests gather in the lobby and cause increasingly bizarre situations. Just before Robin gets carried away by this absurdity, the horse appears.