Summertime in a city. The coolness of a morning swim in the river quickly vanishes as the heat covers the city like a magnifying glass under which supposedly trivial everyday nuisances suddenly take on weight. Eli tries to escape the narrowness and agitation of the city, yet keeps on facing aggression. And her rage starts to build up.