Ultime luci rosse
While tidying up during the lockdown 2020, I found photos I had taken during a night spent in the last porn movie show in my border town shortly before they decided to stop for good in 1993. I spread the photos out on our kitchen table and filmed them with my smartphone. Based on this sketch, I created a totally virtual film in 3D with three friends, also confined to their homes.