Un uccello molto serio
For the first time ever, Matteo has cheated on his wife Mara, and spent a night of wild, steamy sex with Angela. He awakens with a headache and a memory of the previous night. But a text message from his wife, announcing her early return from vacation, makes him panic. He attempts to hide all evidence of adultery but, plagued by guilt and the fear of being caught, enters into a paranoiac spiral.