Una notte niente male
One evening just like so many others, Maco and Tito, two alcoholic drifters, come upon two gravediggers and a hearse. Just for fun, for no particular reason, they decide to steal the casket which had just been placed in the hearse and take it home. There, they discover the corpse of a young woman.