Undercover Inklusiv – Mind the Gap
Three people with cognitive disabilities rob a bank. Beneath the charming heist lies a sophisticated plan that dismantles prejudice, power structures, and societal barriers. An inclusive heist comedy with attitude, humor, and surprising depth.