Unser Geld
The film invites you on a journey into the fragile universe of money. People who rule over money and those who are poor consider what money means to them and how they use it. Cash, securities and debt are based on the fact that everyone honors their obligations and gets into debt. Can we free ourselves when money becomes a shackle? Do we serve money or does it serve us?