Unsichere Sicherheit
In wealthy and safe Switzerland, there are more private security guards on duty than police officers. Yet their lives are precarious and often at odds with the authority they are supposed to embody. As they make their way through the night, certainties fade, and the question becomes ever more pressing: What does security really mean?