Vanille
Vanille is a little Parisian girl who has just arrived in Guadeloupe. She will be immersed in an exotic and mysterious adventure, meeting picturesque characters and magical flowers, all embellished with a touch of Creole. These holidays promise to be rich and full of surprises!