Vielen Dank für Nichts
Valentin, Titus and Nils want to rob a petrol station to prove to themselves – and the world – that they are not pitiful “spastics”. But robbery is not an easy venture, especially not when you sit in a wheelchair and even just a simple trip with the suburban train means an endless array of difficulties.