Villa Amalia
It's the last straw… One night, Ann sees Thomas kissing another woman. She decides to leave him, leave everything. She's a musician, music only can uphold her but doesn’t withhold her. She prizes only music. With her friend Georges, sprung from her childhood, she breaks with the past and recedes, follows her origin, pursues her fate, finds an island, the island where Villa Amalia is.