Villatalla
Film shots and field recordings over the course of one month in a remote mountain village in Liguria. Film shots and sound recordings are in fact two different dimensions of encountering the world, so different that they demand an exploration independant of each other. The world in Villatalla is not showcased but simply lived. The few remaining inhabitants pursue the few remaining work. Social life happens in a beautiful slowness of the present.