Voodoo – Mounted by the Gods
“Mounted by the Gods” tells – with fascinating scenes and an innovative means of filming – of a journey into the mysterious world of African Voodoo. Venzago documents the immersion into this religion with impressive aesthetic and a vast amount of sensitivity.