Well Done
In a high-tech company, over 1,200 people are engaged in checking the daily transactions of billions of Swiss francs in the form of endless streams of data. A few figures emerge from the mass of employees who have been sucked into the labyrinthine building and worn out by avalanches of words: the Gold Card expert, the Product Manager, the Head of the Department, the PC supporter, the Key Account Manager, the Director. Inconspicuous gestures, ways of speaking and looks recorded by the camera are woven together in a serial montage portraying a world in which the subtle power of electronic technology shapes communication between human beings and leaves its traces in the most private spheres.