Where the Magic Happens
On one side, there is celebrating, crying, dancing. On the other, serving, cleaning, hauling. The film follows the hotel staff through “the happiest day of your life”. What feels unique and intimate to the couple is just another shift for them. Romantic love as a carefully constructed, endlessly repeated performance.