Winter Palace
The Swiss Alps, 1899. André Morel, a young Swiss hotelier has a vision: a five star hotel open throughout the winter season. Can his daring and ambitious plan survive hostile weather, difficult staff and demanding guests? This eight-part series is both social chronicle and historical period drama, which depicts the birth of Swiss mountain tourism and white winter holidays.