Wintergast
At the peak of his mid-life crisis, Swiss filmmaker Stefan Keller is forced to take on a side job out of financial necessity. Consequently, he finds himself travelling throughout Switzerland as an anonymous youth hostel tester just before Christmas. Thus begins his odyssey: Stefan is in desperate need of a story; he struggles with his failed relationship; and chance acquaintances force him to face the meaning of his existence.