Wir Frauen von Worb
The Worb Women's Association is an example of many Swiss women's associations that continue to develop and take on responsibility in new areas of civil society. The film delves into the past and present of this large, strong association. An encouraging counterpoint in today's age of individualization. Told in a down-to-earth and authentic way, the film unfolds as a small work of art that inspires confidence and a smile.