Wohnen im Transit
Residents of a Zurich suburb provide insight into their daily lives. They tell of their personal experiences, viewpoints and strategies for dealing with and living along the city’s streets which have the heaviest amount of traffic but also the highest quality of life. Their accounts are at once surprising and captivating.