Sarah, 27, and Sämi, 32, make a long time dream come true. They spend a summer high up in the mountains, accompanied only by cows, goats, some pigs and a few hens. But the adventure soon starts to wear on their nerves. Stubborn cows, cheese with mold fungus and an ongoing lack of sleep - those are just a few of the unpleasant facts they have to cope with. A film about the reality behind the romantic dream of life in harmony with the spirit of nature.