Zehn Jahre
Four young people searching for their place in life and in society: Pascal, a baker's apprentice, has to find out whether he really wants to remain a baker. Lucia, a student of medicine, feels a calling to become a psychiatrist. Victor, a successful oboist, dreams of becoming a conductor. And Hanna, a student of Education dreams to become a teacher since childhood. Over ten years, the director observes how the protagonists, between success and failure, pursue their dreams, how they mature as individuals and gradually become who they are.