Zuppa Tartaruga
Ten little tortoises, freely adapted from Agatha Christie and “Die Toten Hosen”. Ten little tortoises filled with curiosity about the big, wide world. Their natural abilities being far from sufficient to enable them to survive such an adventurous journey, the filmmaker resorts to computer technology to equip the tortoises with the skills they will need to survive their daring adventure.