Pas douce
22-year-old nurse Frédérique may have had enough of life, but dying isn’t much easier either. After gathering all her courage, with her gun poised at the ready, she suddenly hears a child scream. The bullet destroys Marco’s knee and the 13-year-old boy is taken to the very hospital that Frédérique works in. She tries to avoid taking care of him but slowly notices that Marco is very similar to her: suspicious, aggressive, and uncommunicative. He also hits those who get close to him, and Frédérique welcomes his hateful outbursts as a just punishment.