A Barbaric Tale
The story follows a Barbarian on a quest to recover something precious which was stolen from him.He has to travel huge distances, from grassy plains to dusty deserts then snow covered high peaks, to reach his destination.However, his difficulties only really begin once he retrieves the object of his search.He comes up against a ghost from his past, determined to prevent him from achieving his goal. However, they soon find that they have a common adversary to overcome.Will they successfully join forces?Or is teamwork too big an effort for them?