A City of Rust
A scientist tries to convince the City of Rust inhabitants to stop the reckless use of the mountain’s resources. A mountain which, he states, holds the energy that is the source of their life. When his recommendations are ignored and the “Rustonians” have to face the consequences of their indifference, they turn to him for help.