Am Ende des Sommers
The mysterious and sensual Eva draws Ben, the shy scientist, into an emotional whirl of happiness he never experienced before. When Eva tells him her inner most secret, his love is put to the test. He will do anything to keep her - and at the end of the summer Ben comes to a decision with serious consequences.