Behind the Glass
Anna and her rebellious daughter Lena live on the outskirts of Riga. Lena skips school and falls into dangerous circles. When her best friend dies of an overdose and Lena narrowly survives, they have to flee abroad to escape the police. They find refuge with Anna's cousin in Switzerland. But Lena's resistance jeopardises their new start. When they have to accept help from André, the situation takes a disastrous turn.