Blind
Nathaniel, a blind bartender, bursts into a police station covered in blood, insisting a pregnant woman has been kidnapped from his bar. Named the prime suspect, he teams up with journalist Milla to prove his innocence, uncovering a web of lies and a dangerous conspiracy. Based on Christine Brand's bestseller.