Bruno Manser – Die Stimme des Regenwaldes
1984: Searching for an experience beyond modern civilisation, Bruno Manser travels into the jungles of Borneo and finds the nomadic Penan tribe. When the existence of the Penan is threatened by relentless deforestation, Manser takes up the fight against logging with a courage and determination that makes him one of the most renowned and credible environmentalists of his time. Based on a true story.