Bubbles - Kleine Gesten. Grosse Bedeutung
A new phase of life can be frightening, especially when it is the last one. Gradually becoming too weak to care for himself, Karl moves into a nursing home. He does not want to be a burden on his family. He leaves his little house in the countryside behind and begins his final chapter. But at least he does not have to read it alone...