Care Givers
Through the first-person account by the filmmaker, who came into contact with them after a tragic family event, the documentary follows a group of volunteers, the “care team”, delving into the motivations that drive them to take on the pain of strangers and asking a series of questions that concern us all: what is altruism? How do we come to terms with our ephemeral nature? And, ultimately, what really matters in life?