Chocolat amer
Sadek, a young Tunisian, delivers pralines for a chocolate factory in Zurich. He likes to spend his free time playing roulette at the casino. When Jean-Charles Perret, and his elegant mother recognize Sadek's taste for chocolate and wealth, they pull him into their enchanted world, just as a devastating fungus threatens the cacao supply. As he climbs the uncanny factory's hierarchy, Sadek is put to work on developing synthetic chocolate, while his face and identity begin to mutate. Meanwhile, eerie creatures lurk in the city streets, waiting for him.