Des épaules solides
While other teenagers go out on dates and get drunk for the first time, Sabine focuses single-mindedly on becoming a top athlete. Her single objective: to improve her physical prowess, no matter what the cost. The special sports boarding school where she trains is not challenging enough for her. She even starts to compete with the opposite sex, but doesn't realise that this could have severe consequences for her emotional and physical health. But failure is not a word in Sabine's vocabulary. Even so, if she continues like this, she may be riding for a fall.