Die Seilbahn
An elderly man is riding in a rusty, weather-beaten cable car suspended at an alarming altitude. The man treats himself to a sizeable portion of snuff. With the sneeze thereafter, the rickety cable car begins to sway precariously. One sneeze attack after the other ensues, however, creating a momentum which brings the gondola on the verge of bursting. Ruthlessly exposed to the rain and snow, the cable car ascends to increasingly abysmal heights. The man, however, remains undaunted by his fate. Armed with a roll of adhesive tape, he takes control of the situation and fabricates his own cabin.