Dowaha
Three women live secluded in an empty house as squatters. Their lives are considerably disrupted when a young couple, Ali and Salma, moves into the house. A peculiar coexistence develops in the house because the women do not want to reveal themselves to their unwanted neighbours. They cannot leave, however, because they want to avoid being seen in this desolate hiding place, which harbours a myriad of secrets.