El Conserje
Seventy-eight-year old Ricardo has worked his entire life as a janitor at an elementary school. ut the older he gets, the more he realises that he can no longer fulfil his duties at the school. In addition, his wife Ana, who is paralysed and in a wheelchair, needs a lot of support. When Ricardo finally applies for his retirement, he realises that the pension he’s entitled to is not enough to survive and he’s forced to continue to work at school. As if that wasn't enough, pornographic graffiti is appearing more and more frequently around the school and the responsibility of finding the culprit falls on him.