Excalibur ne s'est pas retirée toute seule
The small amateur troupe Funambule embarks on an extraordinary adventure: reinventing the legend of Excalibur in a production that blends theatre and cinema. A human and epic quest where each member turns their fears, joys, and flaws into a passionate collective dream.