For Your Own Good
In an alternative world where citizens are legally obliged to eat meat every day, Giorgia, a 36-year-old single mother, is very concerned about her 15-year-old daughter Sara, who has rejected meat since birth. Sara's attitude, considered antisocial and punishable by law, has led Giorgia to feel increasingly inadequate in her role as a mother, forced for years now to keep this illegitimate truth hidden. Giorgia, who is in a state of disgrace, decides to take Sara to a reeducation centre for all those who show disobedience to the laws of society. This decision will make Sara conform to the world in which she lives.