Francesco Hoch. Diabolus ex musica
Audiofanie. When sounds become images. A sensory journey - between music and image - through some compositions from the work of Francesco Hoch (born in 1943), one of the most influential figures in Swiss avant-garde music. A musical documentary that reverses the usual relationship between image and music, placing the image at the service of listening.