Freedom – Le destin de Shewit
To escape oppression and a haunted past, Shewit flees Eritrea, risking her life, setting out alone on the road towards Europe. At fifteen, after a two-year journey, she arrives in Switzerland, the country in which she places her hopes and dreams. Seven years later, without a residence permit and under constant threat of deportation, Shewit persists and fights to become a free woman. A struggle for her emancipation, filmed over ten years.