Girls & Gods
In a groundbreaking personal journey, Inna Shevchenko meets extraordinary, inspiring women, some are fighting against religion, others defend religion, and surprisingly many, who started to reform religion. They all are united by one belief: Women are magnificent. No god – neither in heaven nor on earth – may deprive them of their rights or subordinate them to men.