Hallo Betty
In 1956, copywriter Emmi Creola created the fictional character Betty Bossi, who quickly became a Swiss cooking icon. Many people believe that Betty Bossi is a real person, and Emmi unexpectedly finds herself in the spotlight. However, professional success and personal expectations threaten to tear her apart. The film shows how a woman fights for her place in a male-dominated world – a theme that is just as relevant today as it was back then.