I'll Stand by You
Two women, a psychologist and a police officer, engage in a challenging mission – to reduce the record suicide numbers in their rural hometown. Valija and Gintare provide door-to-door empathy and compassion, healing the loneliest members of their community. As fear of losing another life reaches its peak, the women form a resourceful friendship. Together they succeed to ease the crisis and prove that suicide prevention can be effective.