Kwai Shing West Estate
A tribute to the atypical architecture of Hong Kong's public housing (Kwai Shing West Estate in particular), to its streets and to the loneliness felt in these complexes where almost half the population lives. Against the backdrop of these neighbourhoods, modern lives unfold, but so do social events. Since the new law of 1 July 2020, these have been punishable by life imprisonment.